Viktig informasjon til foreldre og foresatte

25.09.2024

25.09.2024 kl.14:31

Bamble kommune har sendt ut brev til foresatte til elever på ungdomsskolen. Brevet uttrykker bekymring for meldinger om at det arrangeres boksekamper blant ungdommen.

Boksekamper

Det skal i vår og tidlig sommer ha blitt arrangert boksekamper mellom ungdommer i kommunen. Nå viser det seg at det fortsatt foregår og det vekker stor bekymring blant  flere som jobber med ungdom.

Informasjon fra kommunen

Derfor sendes det i disse dager ut et brev fra kommunen med hilsen fra : SLT koordinator Bamble kommune, Bamble Ungdomsskole, miljøterapeuter Bamble ungdomsskole, Bamble videregående skole, Ungdom og fritid Bamble kommune og Politiet.

Dette berører også elever i videregående skole, derfor legger vi ut brevet fra kommunen her, slik at foreldre og foresatte til våre elever kan få den samme infromasjonen.

Les brevet her:

Viktig informasjon til foresatte september2024_ (003)-web.pdf