Servicedesk og IT-support

Har du spørsmål eller utfordringer knyttet til dine digitale verktøy levert av fylkeskommunen kan Servicedesk bistå. Vi deler lokasjon med Læringssenteret.
Hvem kan få hjelp?
  • Ansatte i fylkeskommunen (administrasjon, skole, tannhelse m.fl)
  • Elever ved videregående skole
  • Elever ved Notodden ressurssenter og Fagskolen
Bruk av PC i skolen

Her finner du praktisk informasjon slik som første gangs pålogging, bytte av passord, hjelpemidler, programvare, hvordan skrive ut og mye mer!

Vestfold og Telemark fylkeskommune - Bruk av PC i skolen (vtfk.no)

Elev-PC og leieavtale

For å leie PC må du, eller en av foreldrene dine dersom du er under 18 år, signere leiekontrakt og betale leieavgift. Mer informasjon leveres ut samtidig med PC-en. 

Du må lese kontrakten og signere den digitalt. Du betaler leien i egen betalingstjeneste.

Les mer om leieavtalen på fylkeskommunens hovednettsted. 

Trenger du tilrettelegging under utdanning?

Se NAV sine sider for hvordan du kan søke om tilrettelegging.

Fikk du ikke svar på det du lurte på?

Kontakt oss på telefon: 408 04 394
Eller e-post: servicedesk@vtfk.no

Bilde av Latif MoshiniBilde av Siv RhodénBilde av Abiel Ghebreamlak
Ansatte på Servicedesk: (f.v) Latif Moshini, Siv Rhodén, Eskil Skindalen (lærling) og Abiel Ghebreamlak (lærling)

Publisert: 26.03.2020 Oppdatert: 28.11.2023 kl.14:26