Oppstart for alle VG1 og Kombi kl 0900 - 1200. Alle elever møter på avdeling Sør. Rektor tar imot i aulaen. Elever som skal ha tilhørighet på nord går deretter klassevis med kontaktlærere dit.
Oppstart for alle VG2 kl 1200 – 1530. Alle elever møter på avdeling Sør. Rektor tar imot i aulaen. Elever som skal ha tilhørighet på nord går deretter klassevis med kontaktlærer dit.
Oppstart for alle VG3 kl 1200 – 1530. Alle elever møter på respektive avdelinger nord/sør. Fremmøte i aulaen på sør for alle elever kl 1300. Rektor tar imot.
Elever til AHT har fått egen informasjon om oppstart.